Friday, March 25, 2011

byEh AWk..

berat rasa hati ni..berat lagi bahu ini menanggung beban...
bismillah...
kuat kan hati....baik lah...ini keputusan yang ak dah ambik...
keputusan ni pun atas permintaan dia..beratnya hati ni....
mulai hari ni, ak lepaskan dia...akkan lupakan dia..
ak akn buang dia jauh2 dari hati ni...ni atas permintaan
 dia..ak akan turut kan walaupun dengan hati yang berat..
kalau betul dia da hati kt  orang lain, ak doa kan 
dia akan bahagia dan berkekalan...takpe la, biar la dia bina
 kebahagian atas penderitaan dan kesengsaraan diri aku...
apekan daya ak untuk halang semua ni...
nk dkt 2 tahun ak pertahankan...dia tetap nak roboh kan..
ak mengalah akhirnya...perasaan dan hati ak pun dah mati...
sumpah takde setitik airmata pun yang mengalir sekrng...
kata la ape sahaja, ak dah takde perasaan...walaupun ak tau,
kata2 tu hanya untuk menyakitkan ak, ak redha.
terima kasih atas semua nya...terima kasih segalanya
...ak tak kan lupa kan.dia terlalu istimewa
 dalam hidup ak...teramat istemewa semoga dia sentiasa sihat,
 bahagia, happy selalu..jangan stress 
sangat..jaga diri baik2...
hope pengganti 
ak tu akan jaga dia baik2...
awak pun jaga la hati dan perasaan dia...
jangan awak sakitkan hati nya..
kamu tetap segar dalam ingatan dan hati ak..
moga hati ni kuat...moga hati ini tabah...moga tiada lagi airmata yang 
tumpah..moga diri ini cepat sembuh..insyallah ak kuat kali ni..

selamat tinggal miss.W








6 156 comments:

~HuSnA ZuBiR~ said...

mrs. ker miss?? =.= xabis jiwang ang nih :P

muhamad nuqman said...

hahaha..typo..ksalahn yg dsngajakn..ak xpndy cm ang=(..da tukaq...

~atiQah~ said...

salam
awat ni..pts cinta kew.
sabar k..kuatkan hati
sy pn penah rase mcm awk..
btw, sy follow blog awk..

muhamad nuqman said...

=)tq..sya follow awk blik..

cikcomot said...

waw.. sedih nye..

takpe2.. ada yg lebih baik la tuu..

:)

Aisyah Nabilah Alias said...

n now u're alone....u must abort the word "never"..

Post a Comment

 

.. Design By: SkinCorner