Wednesday, May 18, 2011

fOrget HeR...

ak xtaw psai pa tetiba ja tingt dia mlm ni..
YA Allah..jaohkn ak perasaan ni..huhu..
ak rndu dia sngt2=(..
ak btoi2 rndu dia..smpy bila ak tpksa 
tggung semua ni..
smpy bila ak nk syg n rndu kt tunang orng..
ak da jnji ngn dri ak x mau pk sal dia..
tp dia slalu ja dlm otak ak..
yA Allah..ampunlah dosa ku..kau buanglah
perasaan syg ak kpda dia yA Allah..
ak brmohon kpda mu Ya Allah..
berilah kbahagiaan kpdaku jgk sprtmana 
kau beri kbhagian kpada dia..
amin..

6 156 comments:

adibah aziz said...

sibukkan diri , qiyamullail , quran . senang cakap , hehe :) take time .

:: Zahratu Billaurah :: said...

Assalamualaikum
(eh, bdk Diba ni ada sini ^_^)
betul mcm apa dik Diba ckp, sibukkan diri. jgn fikir sgt.

ni ujian, mmg ujian, dan ujian berkaitan dgn hati, ya, mmg susah sikit. Allah pemegang hati kita, jadi sentiasa doa dkt Allah ^_^
(baca doa surah Furqan, ayat 74, mulakan doa dlm ayat tu dgn rabbana. baca ketika sujud terakhir dlm solat, dan doa ciri2 isteri idaman yg nak. dan setiap kali keluar rumah, doa, doa, dan doa, supaya Allah temukan dgn jodoh. ni slh satu usaha, yakin dgn Allah!)

org lelaki kena kuat...plg penting hitung diri, "aku ni nak kahwin, ilmu cukup xagi? lulus dah ke jadi imam, nanti isteri anak aku tanya2 soal agama, aku blh terang x? aku dah byk berbakti dah ke dkt mak ayah? mampu ke aku nak sara anak org ni?"

Akh, kalau Akh xdpt dia, maknanya ada yg lebih terbaik lagi utk Akh, dan Akh akan dpt yg lbh terbaik lagi, hanya yakin dgn Allah.Insya-Allah.


kalau sudi, boleh baca entri saya,
http://syauqatulwardah-lavender.blogspot.com/2011/04/buat-enti-yang-patah-hati-kerana-adam.html

tajuk mmg nampak utk prmpuan, tapi isi2 itu utk semua ^_^ ma'annajah ya Akhi! saya yakin Akh blh buat!

muhamad nuqman said...

=D...thanx adik2..heheh..nshat yg bguna...

alia azmi said...

pti tajuk entry u ney.. sy cdgkan .. just foget her.. mybe susah tapi kna cuba.. sorry, tak pndai bg nchat coz sy tak pnah bcinta agy ^^

muhamad nuqman said...

tq adik=D..btoi la..mmg tnga nk lupa pon...amik msa ja...

:: Zahratu Billaurah :: said...

ha, Akh. baca2, entri ni utk Akh.

http://syauqatulwardah-lavender.blogspot.com/2011/05/hebatkah-cinta.html

xsemua, tapi mungkin sedikit2 ^_^
saya xpaksa dan ini bukan paksaan untuk Akh komen, Akh baca xpe dah, harap ada manfaat yg boleh diambil. Insya-Allah

Post a Comment

 

.. Design By: SkinCorner