Wednesday, August 24, 2011

UntuK AwAK..


awak..
saya nak luahkan ini untuk awak, harap awak baca
saya tak pernah menyesal kenal awak..
saya tak pernah rasa bosan bersama awak..
awak lain dari perempuan lain yang saya kenal..
kalau lah saya boleh undurkan masa wak,
mungkin kite tak kan berkenalan,
mungkin awak tak kan terseksa hidup dgn saya,
mungkin awak akan hidup lebih bahagia dgn org yang lebih layak dari saya,
dan mungkin...ini semua berlaku sebab saya di takdirkan utk hidup sorang,
saya taw,
saya bukan lelaki terbaik utk awak,
saya mintak maaf,
saya dah tak dpt berada kat sisi awak pas ni,
saya taw, biar awak panggil saya kejam,
biar awak panggil saya playboy, lupa diri,
semua mende tu tak sakit..
tapi yg paling sakit..ialah menyakitkan hati awak..
andai awak tahu betapa saya menahan segala perasaan saya waktu saya tengking awak,
andai awak tahu, yang saya menangis bila awak pergi,
andai awak tahu...
semuanya saya lakukan utk diri awak..
biarlah saya yang menderita ,
biar lah saya yg merindu,
saya rela undur diri untuk lihat awk bahagia



~911211~





1 156 comments:

gadis bloggie@tiqah said...

haxhaxhax..jwang nyerr nuqman nee!!~~

Post a Comment

 

.. Design By: SkinCorner